Moje cvičební plány, postrehy, pokroky

Já a jóga

3. prosince 2017 v 14:15 | Elinka*
Ahoj, začla jsem s jógou, dlouho jsem nebyla aktivní, blog už budu nejspíš jen udržovat, aby nebyl zrušenej, ne psát jako kdysi:) ale možná se zaměříme v nejbližším čase na to jak jógu cvičit apod:)

Souhrn tabulek 1.11.2016

1. listopadu 2016 v 16:53 | Elinka*
Ahoj, dneska přicházím s novým formátem článku, co tu ještě nebyl. Kdo to nezná, na webové stránce www.kaloricketabulky.cz si můžete založit svůj profil, nastavíte si svou výšku a váhu, váš denní režim, aktivity a tato stránka vám sama vypočítá, kolik gramů čeho byste za den měli sníst:) komu se nechce se s tím piplat u počítače nebo ntb, lze si jí stáhnout i jako aplikaci do mobilu. A co se tedy mě týče... Noooo, tak teda dneska se extra stydim, jsem celkem na prasáka:D nicméně i tak jsem se rozhodla tu "pochlubit", abych tu schytala od někoho bídu, že nemám tolik jíst a hlavně, jak jsem psala v přechodzím článku zde, chci tenhle blog trošku víc ztotožnit se mnou:) více v c.č.

Jak se ubírat dál? Vzít to do vlastních rukou.

30. října 2016 v 17:17 | Elinka*
Hodně dlouho jsem přemýšlela, jestli se zase uchýlím k tomuhle kroku, jestli se ještě někdy hnu z místa. Jenže jsou chvíle, kdy prostě přemýšlím trošku víc do hloubky. Snažim se trošku naslouchat okolí, tomu "něčemu", co mi třeba napovídá, kam se ubírat dál. Najednou mi přišel email, že mi blog do 18. listopadu zruší, přítel začal chodit do fitka, kamarádka cvičit, vnitřně jsem začala mít zase impulsy, proč něco nedělám, že se mi v životě tenhle rok zase naskytl nevyužitý čas. Měla bych ho využít naplno, dokud tu energii člověk má. Tohle třeba taky bude můj poslední rok doma
s mamkou, potom by to mohlo být ještě složitější. Až jsem se nakonec uchýlila k rozhodnutí, že bych si měla zase nastolit nějakou disciplínu, řád, ne jen pro svůj vzhled (i když samozřejmě, to mě jako 18 letou holku zajímá na mě poměrně primárně), ale i pro své zdraví. Že je na čase SE HÝBAT, ZDRAVĚ STRAVOVAT, ale nejen to - také POZITIVNĚ SMÝŠLET, NEUŠTVAT SE. Zkrátka a dobře je na čase né se vrátit ke starým časům, ale naopak je čas na něco nového, dosud neznámého a to hlavně za poslední rok.

Zápisník jedné poběhlice, aneb co nás čeká, co mě čeká, co blog čeká

24. února 2016 v 15:18 | Elinka*
Ahoj, článěk neměl teda ríct to, co by se mohlo zdát, ale s tím, ze bych ráda znovu začala běhat. Uprímně to mi prijde porád snad to nejtězší co jsem kdy zkusila, a proto jsem u toho asi nikdy nevydrzela zas tak dlouho. Svalům tak nějak poručím, ale dechu prostě ne. Na pozdější zásady SPRÁVNÉHO BĚHÁNÍ A ZAČÁTKŮ s ním se zaměríme později.

Planes for march ?

12. března 2015 v 10:43 | Elinka*
Ahoj, omlouvám se, vůbec nepíšu, ale brigáda, škola, je toho hodně, každopádně jsem zase sbírala fotky jídel, abych tu jen neplkala a něco dělala, takže je hned po tomhle přidám zase) více v c.č.

Únor a nohy

11. února 2015 v 9:51 | Elinka*
Ahoj, takze po dlouhé době zase:D není moc čas psát, ale na únor máme mít v plánu nohy:) No, jelikoz já nejvíc tuku mám z té vnitrní strany stehen, zaměrím se na cviky hlavně v této oblasti a na unozování, doufám ze to trochu pomůze

Co dál? Rady!!!?

7. ledna 2015 v 19:48 | Elinka*
Mám poměrně velkej problém, teďka jsem tři dny necvičila, ne že bych nechtěla, ale protože mám docela rozjetej zánět močáku, mám to zakázaný, jinak se mi to vrátí a ta bolest mě docela odrazuje, takže sem ani nepsala na blog, protože většinou ležim a nejsem ani u počítače, ale spíš s mobilem:) no, o víkendu bych chtěla začít znovu, už by to mělo bejt dobrý celkem, ale chci se zeptat, na vaše tipy)

Já a pokračování? 4. 1. 2015

4. ledna 2015 v 21:24 | Elinka*
Popravdě dneska nemám vůbec náladu, už od poledne, takže i cvičení tak vypadalo, sice jsem cvičební plán dodržela, ale nemám moc náladu ani na psaní článků, můj vztek nezmizel ani během Jillian, takže dneska nic valného.

Dnešní jídelníček/cvičení/pohyb - 3. 1. 2015

3. ledna 2015 v 21:08 | Elinka*
Tak dneska ráno, to bylo trochu hektický, bohužel, co se jídelníčku týče se to na tom podepsalo, jinak mimo cvičení jsem odpoledne byla na procházce s přítelem a jeho pejskem, bože, chodili sme do kopce:D nesnášim to:D nakonec to jde ale taky do plusu

Nálada, energie před cvičení/cvičení/po cvičení - 2. 1. 2015

2. ledna 2015 v 19:29 | Elinka*
Tak dneska jdu na to, prostě to fakt chci dodržet všechno a jdu se vrhnout na cvičení:D zrovna jsem tak spokojeně unavená po celodenim trajdáním, to znáte ten pocit určitě, že jste rádi že jste doma))), ale energie a síla tam pořád je, no jsem zvědavá jak na tom budu za půl hodiny po Jillian:D

NEW START/BACK UP

1. ledna 2015 v 17:24 | Elinka*
Takže, chtěla bych začít odznovu, v prosinci jsem si sem tam zacvičila Jilian a tedka krom svátků už jsem i líp jedla, každopádně, chci všechy namotivovat, nováčky, ty co se na to vykašlali jako já, ať se to dotáhne do konce, fakt se tenhle rok chci změnit a já vim, že se změnim))) JDEME NA TO!!!

Jak se nastartovat k hubnutí a jak u něj vydržet??? (cvičení, motivace)

19. prosince 2014 v 21:16 | Elinka*
Tak, když už jsem v tom myšlení o hubnutí, kde jsem se rozepsala v předchozím článku, který najdete zde, napadlo mě napsat článek, jak to vlastně celý začalo, protože když se s někým bavím o hubnutí, zeptá se mě sice na to, co cvičim, ale dodá že on by to nevydržel i když by chtěl a podobně je to u jídla.

Říjen, Listopad, Prosinec

19. prosince 2014 v 20:48 | Elinka*
Takže předem říkám, bez absolutních obhajob, výmluv, že sem se na to totálně vysrala, když budu sprostá, samozřejmě, měla jsem toho dost do školy, ale prostě kamarádi šli na první místo a já si nebyla schopná najít čas, což je moje blbost, ovšem už teď toho lituju. Každopádně můj mozek nezklamal, protože najednou přišel hroznej BACKUP, z minuty na minutu??? prostě ve mně se něco hlo a najednou jsem zase šíleně poblázněná z toho všeho jako dřív, myslim kaloricky (to neznamená že sem dneska nežrala jako prase, protože sme měli s holkama vánoční rozlučku), na cvičení se těšim a nenutim se jako dřív, což bylo to, že za říjen jsem cvičila asi dvakrát a v listopadu vůbec. No lituju toho proto, protože teď fakt trpim. Bolest neskutečná svalů a cejtim na sobě, že kondička šla dolů. Začla jsem tedy Jillian, myslim si, že není tolik fyzicky náročná, ani pro ty co necvičili nikdy, určitě se to dá zvládnout. Teďka přemýšlím, jak budu pokračovat. Ta Jilian je na rozjezd uplně ideální, jenže to je první měsíc, chtěla bych do toho zapojit i pět tibeťanů, jenže mě štve že až po tý Jilian, je mi totiž jasný, že když si je tam naložim teď a bude toho hodně, zase se na to vykašlu. Protože to už je ranní vstávání, aby byly co nejúčinější a ano moje pobláznění je celkem velký když se na cvičení i přes namožený svaly těšim:D ale ne tak velký, abych zase ráno cvičila jógu. No bude to zdlouhavý. Co se týče jídla, tak jsem taky prasila, ale zároveň ne nějak moc, to nebude problém vrátit se ke starý stravě. No svýho rupnutí v mozku jsem využila a řekla jsem si STOP, máš šanci se vrátit tam, kde jsi byla, to je prostě jako dar od boha:D no a jak se říká, hubnutí začíná v hlavě, takže je tu šance, že se toho zase chytim. Jinak taky můžu obrazně řečeno bohu děkovat že moje necvičí období jsem neztloustla, naopak sem parkrát vyslechla, že jsem něco shodila, což nechápu jak se mi povedlo, ovšem vůbec mi to nevadí:D teď už bez vykecávek se jdu vrátit ke psaní ohledně cvičení, jídla apod.

Říjen

1. října 2014 v 21:15 | Elinka*
Ahoj, no jako já a zárí:D pohroma, plán šel stranou, prednost měla škola a kamarádi, prostě všichni, co jsem v létě neviděla, randíčka apod, ale uz se to zase ustálilo a já udělala novej plán, s tou jogou, aby byla i změna a o to víc mě to bavilo:)
Kazdé ráno, budu cvičit pět tibětanů, to uz nebudu ani psát do toho, prostě KAZDÉ RÁNO pět tibetanů, které u mě na blogu najdete tady.

Yoga october!!

25. září 2014 v 19:03 | Elinka*

Září podruhé

23. září 2014 v 12:16 | Elinka*
No, co se mě týče, dala bych si facku:D myslela sem, jak zárí bude jednoduchý, uz se tomu budu věnovat jako drív, jenze nez jsem si zvykla na školu a rozkoukala se, nez sem si upravila cvičební plán abych skloubila dohromady školu, venky s kámošema, a cvičení a běhání zase jsem pro změnu onemocněla
takze ze svýho cvičebního plánu jsem udělala asi tak jednu tretinu, priznávám se, jinak jídelníček, co se zárí týče drzim, snad jednou jsem byla v meku, ale tak tam si dávám vzdycky jenom nugetky, coz není tak hrozný, to je kromě zahradního salátu nejmín kalorický tam

Moje tipy ze zdravé výzivy

19. září 2014 v 16:09 | Elinka*
Takze dneska se chci zaměrit na bězné potraviny k sehnání, co pomáhájí k různým věcem ohledně hubnutí a zdravého vzhledu. Prvně co se mě a cvičení týče, docela se flákám, plán šel totálně stranou, protoze nějak nedávám dohromady osobní zivot,školu a ještě tohle, coz je samozrejmě výmluva, je to můj problém, to cvičení mi zabere půl hodiny, ale jsem stahaná. Dneska cvičit určitě budu, o víkendu taky, budu mít času dost, takze porád lepší dělat aspon něco, nez nic. Alespon jídelníček drzím, snídám kazdý den, jím dost bílkovin, v podobě bílých jogůrtů, sem tam si dopreju ke svačině jedno vajíčko, omezeně uzeniny, zelenina ovoce na denním porádku.

No a potraviny o které se jedná:

Září

9. září 2014 v 7:48 | Elinka*
Ahoj, píšu po dlouhý době, takže na cvičení sem pár měsíců fakt kašlala, ale od září jsem se do toho zase pustila a pořádně zase od včerejška. Parkrát jsem během těch měsíců cvičila a byla běhat, takže to pro tělo zas takovej šok nebyl, ale určitě to makačka je, zase od začátku. Budu psát měsíční plány asi teďka každý měsíc, ten na září budu psát od včerejška teda, jinak na některé sestavy tu bude odkaz a ke cvičení samozřejmě budu dodržovat jídelníček co dřív, abych zhubla, jako se mi to už povedlo, na jídla tu budou určitě taky recepty a tipy, co používám já:)
 
 

Reklama
Reklama