Jak na six-pack na břiše?

3. listopadu 2016 v 8:43 | Elinka* |  Cviky na střed těla, břišní svalstvo a záda
Ahoj, dneska bych si rozebrala, jaký cvik je na jakou část těla, což nám krásně zobrazuje obrázek níže
a v celém článku si rozebereme, jak jednotlivé cviky dobře provádět:) abych pravdu řekla, nikdy jsem k six packu nepřilnula, zaprvé by na mě byl vidět asi až tak za 150 let než by mi zmizely všechny špeky:D
a zadruhý ani se mi hodně vyrýsovaná postava u slečen nelíbí, ale tohle je hodně subjektivní, každému se líbí něco jiného a chci aby si tady každý našel to své:)




1.

Takže na horní část přímého břišního svalu jsou dle fotografie sedy lehy/sit-ups (abych pravdu řekla, tak cítím, že mi je táhnou dobře i zkracovačky, ale o těch níže). Obecně bych ještě ráda dodala, že aby vám byl six-pack vidět, měli byste mít nízké procento tuku na břiše. Proto jsem výše psala že u mě by to bylo na 200 let, než bych si je vypracovala, aby byly vidět:D

Správný sed leh budete mít předvený ve videu, co je důležité zmínit je, aby jste pohyb netahaly rukama, což je i moje chyba, které se musím vyvarovat, hlavně když už nemůžu začnu tahat rukama:) na to si dávejte dobrý pozor a sedy lehy dělejte pomalu.


2.

Jako další v řadě jsou zkracovačky/chrunches, ty mi příjdou co se náročnosti týče jednodušší než sedy lehy, co si budeme povídat, nicméně je také důležité je správně provádět, zkracovačky používá např. Jillian Michales ve své 30ti denní výzvě, určitě bychom je našli v některém z videí Marušky (Rutina.cz).


3.

3. a předposledním cvikem jsou leg raises, uplně nevím jak bych vám to přeložila, já jsem zvyklá z videí na cviky v angličtině, tak mi to snad prominete:D myslím, že tady je nejdůležitější taky zabírat bříšními svaly, nezatínat se rukama, k tomu by vám mohlo pomoct dát si ruce pod zadek, nicméně, mně to ten cvik usnadňuje, takže to bych asi doporučila začátníkům:) záda položená, nohy když dáváte dolů rovné, když nahoru, lehonce pokrčené


4.

Plaňka/plank je nejlepším cvikem snad na celé tělo a nejen na břišní svalstvo, podle mě vás to krásně protahuje celý, já u ní plaňky teda vždycky umírám:D Záda krásně rovná, břisní svaly se vám zatnou, i kdyby jste nechtěli, tělo u tohohle cviku pracuje samo:D hlídejte si držení těla u tohoto cviku:) více viz video


Jako poslední, co bych podotkla je to, že tohle je jen můj koníček, cvičení a zdravější životní styl, není to pro mě žádná profesionální otázky, pouze postřehy na mém těle, netvrdím, že to, co píšu, je správně, je to to, co cítím na sobě. Myslete prosím na to:)

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Cvičil/a si někdy podle Rutiny.cz?

Ano
Ne
Budu

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama