Únor 2016

Jak začít s běháním?

24. února 2016 v 18:27 | Elinka* |  Běhání
Tak myslím, ze tohle je hodně diskutované téma a já jsem ráda, ze je opět čím po dlouhé době prispět do rubriky running, jogging. Běhání je velmi vhodné pri redukci váhy. Jedná se o aerobní druh pohybu a pálíme díky němu tuky. Je finančně nenáročné (naše náklady plynou pouze do bot, které, jak jsem postupem času pochopila, jsou velmi důlezité). Stačí se pouze rozeběhnout.

runlikeyounever: Nike Women

Recept na ovesné mléko, dle běháme.cz

24. února 2016 v 16:43 | Elinka* |  Zdravé recepty
No, co se mě týče:D Samozrejmě, ze jsem to zkusila. Ale byl to teda pro mě fakt hnus. NECHCI vás odradit. Nechutnalo mi to ne kvuli receptu, ale protoze máme špatnej mixér, takze tímto Vás chci spíš upozornit, aby jste to vázně hodně pečlivě a porádně rozmixovali a ty vločky si vázně dobre namočili predem. Jako poslední bych doporučila místo moučkového cukru pouzít budto zdravější variantu, a to jemný hnědý cukr (napríklad z M&S) nebo kdyz uz bílý, tak vanilkový. Rozhodně to bude chutnat líp.


Nejíte ryby? - Nezoufejte. A co vejce?

24. února 2016 v 16:31 | Elinka* |  Zdravá jídla, výziva a jídelníčky
Tohle dilema se celkem týká i mě. Někdy mi prijde, ze snad kazdej, co se sebou něco dělá, tak jí ryby. Neríkám, ze to není výzivný, zdravý a tak ( u ryb uprímně nevim na co všechno jsou dobrý, uz jen proto, ze je právě nejim).