Prosinec 2014

Domácí lučina

19. prosince 2014 v 21:30 | Elinka* |  Zdravá jídla, výziva a jídelníčky
Co se teda mě týče, Láďu Hrušku moc nemusim, ale tenhle recept se mu poved, protože zrovna není moč tučnej, narozdíl od jeho ostatních a já si na chleba nedávám žu skoro rok nic jinýho a hubla sem dost i tak, kompletně teda se cvičením, ale určitě by se na mě podepsala.

Jak se nastartovat k hubnutí a jak u něj vydržet??? (cvičení, motivace)

19. prosince 2014 v 21:16 | Elinka* |  Moje cvičební plány, postrehy, pokroky
Tak, když už jsem v tom myšlení o hubnutí, kde jsem se rozepsala v předchozím článku, který najdete zde, napadlo mě napsat článek, jak to vlastně celý začalo, protože když se s někým bavím o hubnutí, zeptá se mě sice na to, co cvičim, ale dodá že on by to nevydržel i když by chtěl a podobně je to u jídla.

Říjen, Listopad, Prosinec

19. prosince 2014 v 20:48 | Elinka* |  Moje cvičební plány, postrehy, pokroky
Takže předem říkám, bez absolutních obhajob, výmluv, že sem se na to totálně vysrala, když budu sprostá, samozřejmě, měla jsem toho dost do školy, ale prostě kamarádi šli na první místo a já si nebyla schopná najít čas, což je moje blbost, ovšem už teď toho lituju. Každopádně můj mozek nezklamal, protože najednou přišel hroznej BACKUP, z minuty na minutu??? prostě ve mně se něco hlo a najednou jsem zase šíleně poblázněná z toho všeho jako dřív, myslim kaloricky (to neznamená že sem dneska nežrala jako prase, protože sme měli s holkama vánoční rozlučku), na cvičení se těšim a nenutim se jako dřív, což bylo to, že za říjen jsem cvičila asi dvakrát a v listopadu vůbec. No lituju toho proto, protože teď fakt trpim. Bolest neskutečná svalů a cejtim na sobě, že kondička šla dolů. Začla jsem tedy Jillian, myslim si, že není tolik fyzicky náročná, ani pro ty co necvičili nikdy, určitě se to dá zvládnout. Teďka přemýšlím, jak budu pokračovat. Ta Jilian je na rozjezd uplně ideální, jenže to je první měsíc, chtěla bych do toho zapojit i pět tibeťanů, jenže mě štve že až po tý Jilian, je mi totiž jasný, že když si je tam naložim teď a bude toho hodně, zase se na to vykašlu. Protože to už je ranní vstávání, aby byly co nejúčinější a ano moje pobláznění je celkem velký když se na cvičení i přes namožený svaly těšim:D ale ne tak velký, abych zase ráno cvičila jógu. No bude to zdlouhavý. Co se týče jídla, tak jsem taky prasila, ale zároveň ne nějak moc, to nebude problém vrátit se ke starý stravě. No svýho rupnutí v mozku jsem využila a řekla jsem si STOP, máš šanci se vrátit tam, kde jsi byla, to je prostě jako dar od boha:D no a jak se říká, hubnutí začíná v hlavě, takže je tu šance, že se toho zase chytim. Jinak taky můžu obrazně řečeno bohu děkovat že moje necvičí období jsem neztloustla, naopak sem parkrát vyslechla, že jsem něco shodila, což nechápu jak se mi povedlo, ovšem vůbec mi to nevadí:D teď už bez vykecávek se jdu vrátit ke psaní ohledně cvičení, jídla apod.