Workout na nohy o.1

6. března 2014 v 13:35 | Elinka* |  Workouty


Tenhle workout je perfektní na nohy, stehna mě u toho pálily jak blázen a lýtka u toho tretího cviku mě taky pěkně pálily.
Co se prvního cviku týče, tak všichni drepy známe určitě, druhý cvik jsou výpady, to je docela zabíračka někdy. Tretí cvik nevím jak nazvat, prostě si stoupáte na špičky a svaly byste u toho měli propínat. Já si k tomu pridávám lifting, to je pérování nohou vlastně, je to taky ze špičky na normal, akorát nohy strídáte a patami se země dotýkáte jen jemně, nebo vůbec, takové pérování na místě, co nejmín zapojit boky, jde o nohy. U čtvrtého cviku si záda oprete o stěnu a jdětě tak nízko, kolik vám to vaše fyzička dovolí. U pátého cviku se setkáte s jumping jacky, ty také určitě všichni znáte. Znovu se opreteo stěnu a jde se na sumo drepy. Nohy rozkročte a jdětě co nejníz. Poté si lehnete na zem a zvedejte bud obě nohy najednou, coz je pěkná zabíračka i na bricho, nebo kazdou zvlášt, ale svaly na nohou mějte zatnuté, at u toho taky cítíte nějakou námahu. Skončíte zase 2oti drepy.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama