Cvičení na brišní boční svalstvo

6. března 2014 v 13:51 | Elinka* |  Cviky na střed těla, břišní svalstvo a záda


Co se týče tohoto cvičení, omlouvám se, ze jsem nenašla lepší obrázek. Na tomto obrázku je ale presne cvik znázorněn a nevadí ze na nějakym kulturistovi:D Pokud totiz děláte sedy lehy na bricho, měli byste čas od času, nejlépe soustavně a porád s jinými cviky na bricho měli cvičit na brišní boční svalstvo. Pro holky bych doporučovala menší zátěz. Potrebujete toto svalstvo posilovat a protahovat, ale pokud mu dáte větší zátěz a toto svalstvo prímo poroste, rozšíríte se i do stran a budete ztrácet svůj pas. U kluků, kterí se právě chtějí rozšírit a zmohutnět i v této oblasti doporučuju větší zátěz, aby bočn svalstvo rostlo stejně jako svalstvo po sklapovačkách a dalších cvicích. Na cvičení bočního brišního svalstva jsou ideální dva cviky.

Boční sedy lehy
Určitě uz podle názvu všichni víte, o co pujde. Dělejte normální sedy lehy, ovšem do boku a to tak, abyste cítili ze vás to boční svalstvo táhne. Bohatě jich stačí tak 2o denně, pokud se nechcete rozširovat do stran, pro kluky tohle tedy neplatí a můzou jich cvičit stejně jako na ostatní brišní svalstvo.

Vytáčení do stran
Postavte se, rozkročte nohy a otočte trup, ale tak abyste neotáčeli i boky, týká se to jen vašich bočních brišních svalů, ne pánve a kyčlí. Kdyz jsem na internetu hledala tréninky na bricho, doporučovali 3x minutu a půl otáčení a co jsem pochopila, asi na kazdou stranu tento počet zvlášt.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 R | graphic blog R | graphic blog | Web | 6. března 2014 v 14:31 | Reagovat

ahoj. Layouy ti urobím ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama